nyky_rata_paiva (1)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
nyky_rata_yo (2)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
nyky_tiet_paiva (3)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
nyky_tiet_yo (4)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
nyky_yhteis_paiva (5)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
nyky_yhteis_yo (6)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_rata_paiva (8)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_rata_yo (9)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_tiet_nykyv_paiva (10)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_tiet_nykyv_yo (11)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_tiet_tavoite_paiva (12)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_tiet_tavoite_yo (13)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_yhteis_nykyv_paiva (14)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_yhteis_nykyv_yo (15)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_yhteis_tavoite_paiva (16)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
ennuste_yhteis_tavoite_yo (17)
| 45-50 dB |
| 50-55 dB |
| 55-60 dB |
| 60-65 dB |
| 65-70 dB |
| yli 70 dB |
Lentomelu (19)
Tie- ja raideliikenne (20)
|